Update Corona

25 mei 2020:
De trainingen worden op dit moment uitgesteld tot en met 8 juni.
In Nederland zijn binnensporten en contactsporten zoals judo nog steeds niet toegestaan.
Wel zijn buitenactiviteiten in aangepaste vorm toegestaan.
Mogelijks gaan op 8 juni de grenzen met België weer open.
We gaan dan ook de mogelijkheden bekijken om buiten trainingen te geven. Dit zal in de omgeving van Malpertuus zijn.
Ook bekijken we de mogelijkheden om tot half juli door te trainen of in augustus het nieuwe seizoen al te starten.

24 maart 2020:
Naar aanleiding van de stengere maatregelen in Nederland worden de trainingen op dit moment uitgesteld tot en met 1 juni.

16 maart 2020:
Naar aanleiding van de genomen maatregelen in Nederland worden de trainingen op dit moment uitgesteld tot en met 6 april.

13 maart 2020:
Aangezien judo een contactsport is en op dit moment de gezondheid van onze judoka's niet kan worden gewaarborgd vanwege het coronavirus, heeft het bestuur beslist om alle trainingen vanaf heden tot en met 3 april te annuleren.
Hier na bekijken we de situatie opnieuw.
Ook de Judo Bond Nederland adviseert om alle activiteiten tot eind maart af te gelasten.
De Vlaamse Judofederatie heeft besloten om alle toernooien tot en met 30 april niet te laten doorgaan!

Over Judovereniging Clinge

Deze florerende judoclub bestaat reeds 55 jaar, telt meer dan 50 leden tussen 5 en 80 jaar.
Alle informatie betreffende trainingen, contactgegevens, toernooien, activiteiten en het judo zijn hier terug te vinden.

Judobond Nederland
Aansluitnummer D2SK37V

Judokwai Kemzeke
Onze judovrienden van Kemzeke

Eens proberen?

Bent u 5 jaar of ouder:
Judovereniging Clinge biedt u 4 gratis proeflessen aan.